تکنیک های پاسخگویی به سوالات ریدینگ و درک مطلب


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

ریدینگ و درک مطلب

تکنیک های پاسخگویی به سوالات ریدینگ و درک مطلب

سوالات ریدینگ و درک مطلب از مهمترین بخش ­های آزمون­های زبان می­باشد. این بخش معمولاً بیشترین بارم نمره را به خود اختصاص می­دهد.

متاسفانه بسیاری از داوطلبان آزمون­های زبان برای پاسخگویی به هر یک از سوالات این بخش، به نادرست اقدام به خواندن کامل و کلمه به کلمه­ ی متن می­کنند و با این کار زمانی زیادی را هدر می­ دهند. در صورتیکه هدف اصلی این بخش، پاسخگویی به سوالات در مدت زمان کوتاه است. در این کتاب سعی کردیم شما را با مهارت­ها و تکنیک­های پاسخگویی به هر یک از انواع سوالات درک مطلب آشنا کنیم.

کتاب پیش رو شامل مهارت­ها و تکنیک­ های مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات درک مطلب می باشد. در نگارش این اثر از کتاب TOEFL READING flash استفاده شده است.

هدف از نگارش این کتاب تقویت بخش ریدینگ و درک مطلب برای شرکت در آزمون­های EPT، MSRT، TOLIMO، MHLE،TOEFL  زبان عمومی ارشد و دکتری می باشد.

این کتاب در 5 فصل ارائه می­ گردد که هر فصل در برگیرنده مهارت ­هایی برای پاسخگویی به نوعی از سوالات درک مطلب می باشد.

اسکیم کردن (skimming):

خواندن سریع متن(بدون تمرکز واژه به واژه) برای دریافت یک تصویر کلی را اسکیم کردن (skimming) می گویند.

این خواندن یا اسکیم کردن برای هر متن یا reading passage باید کمتر از 3 دقیقه باشد و هرچه شرکت­ کننده در آزمون ورزیده ­تر باشد و تمرین­ های بیشتر و درست­ تری داشته باشد می­تواند در دریافت این تصویر کلی و تکیه بر آن و پیشگیری از خواندن چندین و چند باره­ متن ریدینگ و سوال­ ها برای تطبیق آن ها در امان باشد و زمان بسیاری را اندوخته نماید.

پس از پرداخت می توانید نسخه الکرونیکی این کتاب را در فرمت PDF دریافت کنید همچنین بهمراه این کتاب مجموعه سوالات ریدینگ تافل از سال 1990 تا 2004 به رایگان ارائه می گردد.

 

برای دریافت چند صفحه از این کتاب اینجا کلیک کنید

تعداد صفحه: 127

حجم فایل زیپ شده: 26MB

فرمت: PDF

 

قیمت: 25000 تومان

 

 

توجه:

در صورت بروز مشکل در پرداخت و دانلود با تلگرام 3483 213 903 یا ایمیل zabanworld@gmail.com تماس حاصل فرمایید. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید