دانلود رایگان کتاب TOEFL Reading Flash Peterson


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

TOEFL_READING_flash

کتاب TOEFL Reading Flash Peterson برای آمادگی بخش ریدینگ و درک مطلب آزمون تافل و آزمون های هم سطح می باشد.

بخش اول این کتاب بر روی انواع سوالات ریدینگ و درک مطلب تمرکز دارد. هر فصل در این بخش به یک نوع از سوالات ریدینگ اختصاص دارد. فصول نخستین کتابِ TOEFL Reading Flash Peterson همه انواع سوالات ریدینگ در آزمون تافل را در برمی گیرد.

سوالات این کتاب بر اساس درجه سختی طبقه بندی شده اند و نوع سوالات از آسان به سخت می باشد، به اینصورت که از “سوالات درباره جزئیات” شروع می شود و به سخت ترین نوع سوالات یعنی “سوالات استنتاجی” ختم می شود.

هر چند پاسخگویی به سوالات ریدینگ نیازمند مهارت بالا در این بخش است، اما برای این بخش باید مهارت های پایه از قبیل پاسخگویی به سوالات ایده اصلی، جزئیات، کلمات در متن و … را نیز بخوبی بیاموزید.

در کتاب TOEFL Reading Flash Peterson شمار زیادی از تمرینات ویژه برای مهارت های پاسخگویی به سوالات ریدینگ و درک مطلب وجود دارند که شما را در راه آماده سازی برای آزمون های دشوار زبان کمک می کند.

در این کتاب سعی شده از متون استاندارد و همسان با آزمون تافل واقعی استفاده شود.

بخش دوم کتاب شامل پنج آزمون کامل ریدینگ و درک مطلب است که به یادگیری شما در طول مطالعه کتاب کمک خواهد کرد. پاسخ کلیدی سوالات این بخش همراه با توضیحات کوتاه در انتهای کتاب وجود دارد.

این کتاب از مهمترین منابع آزمون های تخصصی زبان (مانند EPT, MSRT, TOLIMO, MHLE، زبان عمومی ارشد و دکتری) برای تقویت بخش ریدینگ و درک مطلب می باشد.

این کتاب را می توانید در فرمت PDF در بخش پایین صفحه (بخش دانلود) به رایگان دریافت کنید.

لینک دانلود کتاب TOEFL Reading Flash Peterson

 

همچنین ترجمه فارسی تکنیک های این کتاب را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

تکنیک های پاسخگویی به سوالات درک مطلب

 

 

5 دیدگاه‌ها

  1. سلام
    خیلی ممنونم از سایت خوبتون 🙏

  2. فاطمه رمضانی

    دانلود رایگان کتاب TOEFL Reading Flash Peterson

  3. لینک دانلود در انتهای مطلب قرار دارد.

  4. سلام
    ممنون از شما
    ترجمه کتاب را کجا میشه دانلود کرد؟

  5. سلام
    ترجمه کامل این کتاب موجود نمی باشد اما تکنیک های پاسخگویی به سوالات درک مطلب برگرفته از این کتاب را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:
    http://www.zabanworld.ir/ept/%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%DA%A9-%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8

دیدگاهتان را بنویسید