جدیدترین منبع ریدینگ آزمون زبان MSRT – سال 95


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zabanworld98/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

جدیدترین منبع ریدینگ آزمون زبان MSRT – اردیبهشت و خرداد 95

منبع ریدینگ ام اس آر تی-MSRT

 این منبع یکی از جدیدترین منابع ریدینگ آزمون زبان ام اس آر تی(MSRT) می باشد که در آزمون های اخیر از آن استفاده شده است.

 همانطور که می دانید یکی از بخش های آزمون ام اس آر تی بخش ریدینگ و درک مطلب است. این بخش معمولاً شامل 4 ریدینگ می باشد، تعداد سوالات مطرح شده برای این بخش 40 سوال است و زمان پاسخگویی به آن 45 دقیقه در نظر گرفته شده است.

اما همواره یکی از دغدغه های همیشگی شرکت کنندگان در این آزمون عدم وجود منبع مشخص است زیرا شاهد آن هستیم که هر از چند گاهی منابع تغییر می کند. به همین دلیل ما پس از تلاش بسیار و مطالعه ادوار گذشته منبع فعلی را به شما پیشنهاد می دهیم.

این منبع در آزمون ها اخیر همواره مورد توجه بوده است. 50 درصد متون اخیر از این منبع اقتباس شده است.در بخش ریدینگ 2 متن از 4 متن آزمون هفتم خرداد 95 از این منبع آمده است، 2 متن از 4 متن اردیبهشت 95 و 3 متن ریدینگ از متون آزمون آذر 94 از این منبع بوده.

این منبع در کنار سایر منابع می تواند برای کسب نمره مطلوب به شما کمک کند. و این احتمال وجود دارد که در آزمون های آتی نیز از این منبع استفاده شود. امیدواریم با تهیه این منبع بتوانیم قدمی در راه موفقیت شما برداریم.

 

این منبع شامل 9 بخش و 43 ریدینگ همراه با پاسخنامه در 182 صفحه در قالب PDF می باشد.

Reading Ccomprehension

“منبع ریدینگ آزمون زبان MSRT – اردیبهشت و خرداد سال 95”

منبع ریدینگ آزمون زبان MSRT

لینک دانلود منبع ریدینگ سال 95

تدکر: از طرف سازمان برگزار کننده هیچ منبع ثابتی برای این آزمون اعلام نشده است. ما با بررسی ادوار گذشته این آزمون این منبع را تهیه کرده ایم. بنابراین هیچ تضمینی برای عدم تغییر منابع وجود ندارد. کسب نمره مطلوب در این آزمون به آمادگی و مهارت شما بستگی دارد.

منابع آزمون ام اس آر تی

12 دیدگاه‌ها

  1. با سلام و وقت بخیر.. ببشید یه سوال مگه داخل کتاب لانگمن قرمز ریدینگ مربوط به آزمون ام اس آرتی نیست بعبارتی چه فرقی بین ریدینگهای لانگمن قرمز با ریدینگهای کتاب (منبع ریدینگ آزمون زبان MSRT – اردیبهشت و خرداد سال 95 ) هستش ؟

  2. سلام
    همانطور که در توضيحات ذکر شده تعدادي از ريدينگ هاي آزمون های ارديبهشت و خرداد 95 از اين منبع مطرح شده است. توجه داشته باشيد اين منبع کتاب نيست بلکه از کتاب هاي مختلف گردآوري شده است.

  3. سلام این متن ها با ترجمه اند یا فقط پاسخنامه کلیدی دارند؟

  4. سلام
    متن ها فاقد ترجمه هستند.

  5. سلام و عرض احترام.
    قربان وبسایت ما در رابطه با آزمون های زبان مانند MSRT، EPT ، MHLE است. همچنین ما منابع این آزمون ها را در انتشارات جنگل به چاپ رساندیم. در صورت تمایل به همکاری دو وبسایت در زمینه نوشتن ریپورتاژ آگهی لطفا از طریق ایمیل اعلام فرمایید. همچنین ما سیستم بازاریابی فروش هم داریم که شما می توانید با قرار دادن لینک کتابها در وبسایت خود به ازای هر فروش درصد تعیین شده (۲۵ درصد) را کسب نمایید. در ضمن تمام مراحل فروش و ارسال برعهده ما می باشد و شما هیچ مسوولیتی در قبال این مورد ندارید.
    منتظر پاسخ شما هستیم!

  6. سلام و عرض ادب
    با سپاس از پیشنهاد شما، در حال حاضر با توجه به سیاست های سایت امکان این کار وجود ندارد.

  7. سلام و خسته نباشید

    من امروز آزمون msrt داشتم قبلا این مجموعه رو از شما خریداری کردم. یکی از ریدینگ های آزمون امروز دقیقا از این مجموعه اومد.

  8. سلام و عرض ادب
    هنوز بررسی نکردیم ولی طبق اعلام کاربران دو ریدینگ تیر ماه 96 دقیقا از همین مجموعه آمده.

  9. سلام خسته نباشید
    ببخشید من 8500برا کتاب ردینگ انتقال دادم اما لینک رو برای دانود ندیدم…از کجا دانلودش کنم؟

  10. سلام و عرض ادب
    بلافاصله پس از پرداخت صفحه دانلود نمایش داده می شود در این صفحه باید بر روی Download Now کلیک کنید، مضاف بر اینکه یک نسخه از لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  11. عرض سلام و ادب
    ميخواستم بپرسم مجموعه ريدينگي ك تهيه كرديد فقط مربوط به سال ٩٥هست؟اگر مربوط به سالهاي ديگه هم هست امكانش هست عنوان بفرماييد
    با تشكر و احترام

  12. سلام و عرض ادب
    بله این مجموعه مربوط به سال 95 می باشد برای سال های دیگر بررسی انجام نشده اما در آزمون های اخیر نیز از این مجموعه سوال مطرح شده برای مثال در آزمون تیرماه 96 دو ریدینگ و مرداد 96 یک ریدینگ از این مجموعه طرح شده در صورتی که در آزمون خرداد 96 سوالی از این مجموعه مطرح نشده.

دیدگاهتان را بنویسید